wtorek, 15 stycznia 2013

Streetcom.pl darmowe produkty do testowania

Nie pamiętam kiedy zapisałam się do Agencji marketingowej www. Steetcom.pl jako "Ewcia007". Z pewnością było to już kilka lat temu. Od tam tego czasu dostałam do testowania wiele produktów. Na czym to polega? Rejestrujesz się w serwisie. Wypełniasz ankietę, czym się interesujesz. To ważne ! podług nich dostaniesz się do odpowiednich dla Ciebie kampanii. Za nim dostaniesz się do kampanii, otrzymasz e-mail na pocztę z prośbą o wypełnienie ankiety. Samo jej wypełnienie nie oznacza zakwalifikowania się. Kiedy się już okaże, że twoje zgłoszenie zostało zaakceptowane, otrzymasz kolejnego e-maila z informacją o tym. Potem pozostaje już tylko potwierdzić adres na jaki mają ci wysłać paczkę. Nie ma tu żadnych ukrytych kruczków. Za przesyłkę NIC NIE PŁACISZ !!! Zamierzeniem jak i warunkiem uczestnictwa w kampaniach jest testowanie i reklamowanie znajomym. Częstujesz znajomych, zbierasz opinie i wypełniasz raporty. Raport to opinia jaką wyrazili twoi znajomi, rodzina. Otrzymaliśmy już jakiś czas temu paczkę z produktami "Milka". Niestety przez kontuzję zupełnie o niej zapomniałam. Żebyście widzieli minę mojego synka Kubusia jak w końcu rozpakowałam paczkę. Te błyszczące oczy i uśmiech na jego buźce :))))) Mamo, a mogę z każdego po jednym, będzie sprawiedliwie. Generalnie jestem przeciwniczką słodkiego, to tak zwane "zapychacze". Do ukończenia roku przez Kubę nie pozwoliłam dać mu ani kawałka czekoladki. Kubuś ma wydzielane słodycze. Dzięki temu uwielbia jeść owoce wie, że i one są słodkie i o wiele zdrowsze. Jednak nie miałam serca nie poczęstować go ciastkami, w końcu to kilka ciastek a nie cała paczka. W raz ze swoim kolegom zajadał się, aż miło było popatrzeć. Dwóch małych dżentelmenów z wąsem z mleka i okruszkami z ciastek :)
Co otrzymaliśmy ?




Ciastka napoczęte. Wszystkim smakują, tylko coś Moja Kasia po drugim ciasteczku miała już dość. Ja do słodkich papmrów nie należę, ale jedno sama schrupałam z ciekawości. Wszystkim łasuchom, którzy mogą i nie liczą kalorii Gorąco Polecam :) Idealnie nadają się do kawy, mleka, a nawet herbaty.

Kiedy już cała zawartość pudełka zniknie, napiszę Wam jak poszło łasuchowanie. 

Zachęcam Was do zarejstrowania się na stronie www.Streetcom.pl  to nic nie kosztuje, a wypełnianie raportów zajmuje zaledwie chwilę.

Pozdrawiam Serdecznie 
Wasza Ewa :)

8 komentarzy:

  1. Jak ja bym to zjadła :-D
    Kocham czekoladę. <3

    Ale ja chyba nie mogę testować. Nie jestem pełnoletnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej musisz doczytać regulamin, myślę że zgoda rodziców wystarczy Pozdrawiam Ewa :)

      Usuń
  2. A ja sie zarejstrowalam i jeszcze nie dostalam zadnej odpowiedzi.
    A czekam juz chyba 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na rekomenduj.to :). Obecnie trwa rekrutacja do nowej kampanii :)

      Usuń
  3. a jaka to kampania na rekomenduj.to? słyszałam, że są podobno jakieś dla młodych mam? to prawda? a dla streetcom testowałam kapsułki ariel i były lepsze od tych w sklepi, ktoś mi powie dlaczego???

    OdpowiedzUsuń
  4. witam bo dzosiaj na za free jest akcja o ktorej mowisz zapisac sie tam jak myslisz prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,

    Nie jest mi znany portal za free.com.pl , ale dzieki Tobie dziś tam zajrzałam i sama z pewnością się zarejestruję.

    Pozdrawiam Ewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam jak się zarejestrować na streetcom ?

    OdpowiedzUsuń