środa, 9 stycznia 2013

Biżuteria wykonana ręcznie

Biżuteria wykonywana własnoręcznie - czyli zrób to sama.
Jak każda kobieta lubię się stroić, nie znoszę sieciówek bo rzadko coś tam mogę znaleźć czego nie będzie miała moja koleżanka czy Pani z klatki obok :P dokładnie tak samo mam z biżuterią. Kiedyś wykonywałam ją bo chciałam na tym zarobić. Niestety zasypały nas kolczyki, gotowce z Chin i moje koraliki się pokulały z powrotem  do kartonika :) Obdarowałam pamiętam wtedy mamę, zrobiłam też coś dla siebie. No bo jakby to inaczej. Zrobienie takich kolczyków, wisiorka czy bransoletki to chwila, czasami dłuższa za nim dojdziemy do wprawy. Jednak kiedy już się nauczymy to leci jak z płatka, a jeszcze jak nam wychodzi to nie chce się wstawać od stołu.

 Potrzebujemy koralików, szpilek, i tzw bigli. Wszystko czego nie znajdziemy na mieście możemy dostać na allegro. Zapłacicie za to grosze zapewniam Was :)


Zapomniałabym jeszcze małe kombinerki jedne z węższymi
szczypcami jedne do obcinania drucików.


 Takie kombinerki dostaniecie w każdym markecie budowlanym. Moja kolekcja koralików liczy cały karton a więc skoczyłam do Praktikera, kupiłam pudełka z przegródkami, są idealne. Panom przydają się na śrubki i ich pierdołki, a nam Babeczkom na koraliki, ba nawet super przechowuje się w nich kolczyki.




Konstrukcja takich kolczyków jest bardzo prosta.
Dla tych którzy pierwszy raz mają styczność poniżej wrzucam zdjęcia co to szpilki,
 bigle i że pisząc koszyczek nie mam namyśli takiego na zakupy :P

Szpilki.


Bigle


Koszyczek.


Na szpilke zakładamy koralik, przekładamy również Bigiel i gotowe teraz tylko
 zaginamy pozostałą nam część szpilki w tzw. "uszko".


Jeśli się ktoś bawi już dalej, przydaje się lutownica.
Dzięki wykonywaniu kolczyków nauczyłam się lutować. 

Wracając do tematu a to efekt końcowy oraz inne drobiazgi, które wyszły z pod mojej ręki :)








Drogie Panie brać się do roboty,
koniecznie się pochwalcie
Czekam na efekty waszych pomysłów :)
Ewa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz