wtorek, 15 stycznia 2013

Makijaż oka w panterkę

Talent Paulinki nie ma granic. Zażyczyłam sobie makijaż, Paulinka była niechętna, cyt. " mówi nie mam weny, pomysłu, innym razem..." W końcu wygrałam :) Natchnienie przyszło samo. Kuferek z kosmetykami, i słyszę cyt. "w panterkę znajdź mi jakieś zdjęcie na podkładkę". Zerknęła raz i zabrała się do pracy. Na efekty nie musiałam długo czekać. Sami oceńcie jej pracę:


Pokaz slajdów znajdziecie na kanale youtube.pl kliknijcie w link podany poniżej, on Was przekieruje.


Jak Paulinka go wykonała? 

1. Nałożyła korektor pod oczy aby ukryć cienie,
2. Równomiernie rozsmarowała podkład,
3. Świecące miejsca przypudrowała pudrem w kamieniu,
4. Wykonała kreskę na powiece, czarną kredką,
5. Następnie namalowaną kreskę, roztarła cieniem do powiek, użyła do tego ciemnego brązu,
6. Jasny cień nałożyła w wewnętrznym kąciku oka i na ruchomej części powieki,
7. Do wykonania cętek, użyła czarnej kredki,
   ( podpowiem, że możecie poszukać zdjęcia w internecie cętek, będzie łatwiej)
8. Brązową kredką lekko wypełniła cętki,
9. Na sam koniec nałożyła jasny cień pomiędzy górnymi cętkami,
10. Moją rolą było umalowanie sobie rzęs.
( mam świetny tusz miss sporty z grubą szczoteczką, ale o tym innym razem )


Nie wiem czy potrafiła bym powtórzyć ten makijaż sama, ale z pewnością spróbuję. Przypadł mi do gustu, bardzo się spodobał. Już wiem kto mnie będzie malował kiedy będę w końcu mogła wyjść na imprezę :)
Oj Paulinko niech ta moja noga wyzdrowieje to wynajmę cię za kawę i słodkie co nie co :) Tak miło można spędzić czas z przyjaciółmi, Tak dobrze Was mieć !!! Dziękuję za to, że jesteście. Mam nadzieje, że i wam ten pomysł na spędzenie wolnego czasu się Spodobał. Drogie Panie do dzieła. Wierze, że w wielu z Was drzemią ukryte talenty, przesyłajcie zdjęcia. Nie musi to być koniecznie panterka. Z przesłanych przez was prac wybiorę 3 tą, która zbierze największą ilość pozytywnych komentarzy, nagrodzę zestawem kosmetyków. 

Życzę udanej zabawy !
Pozdrawiam, Wasza Ewa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz