piątek, 11 stycznia 2013

Konkurs - wygraj kolczyki !

Kochani jak fajnie dostawać prezenty, brać udział w konkursach i otrzymywać nagrody.
Kto tego nie lubi? :)
Czasami tak niewiele trzeba aby wygrać. Spokojnie tu nie trzeba wysyłać sms-a, nie ma potrzeby dzwonić na 0 700......

W takim razie co musicie zrobić?
1. Jesteśmy również na facebooku  wystarczy jeden KLIK lubię to! Polubienie naszego
    profilu będzie dla nas zachętą do dalszego działania, oraz sygnałem, że doceniasz naszą
    pracę na Podajni.
2. Udostępnić u siebie na tablicy post z info o konkursie
3. Napisać pomysł na posta pod zdjęciem z nagrodami.
   
Losowanie odbędzie się 1.02.2013r
3 z Was otrzymają komplety kolczyków po 4 pary.




Życzę Powodzenia !

Wasza Ewa  :)))

5 komentarzy:

  1. Polubiłam.
    Tylko posta nie mogę dodać. Nie wiem czemu.

    Uważam że fajnie byłoby opisać sposób robienia bransoletek z muliny. Lubię je ale nie wiem jak robić :-/

    Mam nadzieję że to chyba nieszkodzi że nie dodałam posta. Ale naprawdę ostatnio mam problem z fb.

    Podobają mi się różowe,czerwone, niebieskie (te kulki) i serduszka.

    Mój e-mail. izska.go@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Losowanie odbędzie się 1.02.2013r Co do kolczyków, tak myślałam... i wymyśliłam :))) żeby było sprawiedliwie wrzucę kolczyki do woreczka. Wylosuję zestaw dla każdej z Was, a wszystko nakręcę kamerką.
    Pozdrawiam Ślicznie Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane,

    ponieważ mało osób brało udział w konkursie (łącznie 4), każda z was otrzyma po 3 pary kolczyków. Proszę was o nadesłanie pełnych danych adresowych do wysyłki.

    Pozdrawiam Ślicznie,
    Wasza Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Adres wysłałam e-mailem.

    OdpowiedzUsuń