czwartek, 10 stycznia 2013

Coś na słodko - szybkie i proste ciacha

Każdy z nas ma jakiś talent. Jeden potrafi malować, drugi gotować, trzeci śpiewać. Ja? Kocham gotować kuchnia jest moją pasją. To miejsce gdzie się uspokajam, kiedy mam zły humor wskakuje do niej i czuje się jak przysłowiowa "Ryba w wodzie". Czasami się śmieje, że to dla mnie takie szczególne miejsce więc nie wielu osobą pozwalam tam wchodzić kiedy jestem pogrążona w transie pichcenia. Do pewnych rzeczy ma się dar, do innych nie. Wyobraź sobie sytuacje gdzie nie masz zielonego pojęcia o gotowaniu, pieczeniu i tych wszystkich przepisach. Zakładam, że to dla Ciebie magia. Dzwoni telefon, odbierasz ma wpaść twoja teściowa jak tu wybrnąć z tego? Właśnie dla takich jak ty wymyślono proste i szybkie przepisy. 

Kochani, Gorąco polecam Blog mojej koleżanki, gdzie znajdziecie przepisy, które podaje poniżej:


777 przepisów mostownicy Łucji

 

Sernik z mikrofalówki 


Jasne muffinki czekoladowe

 

Więcej przepisów na muffinki znajdziecie tutaj :)

 

Ciasteczka bakaliowe



Żyjąca w przeświadczeniu, że chyba pokłóciłam się z piekarnikiem sama w najbliższym czasie chętnie spróbuję skorzystać z tych przepisów. Tymczasem zachęcam Was do wypróbowania. Smacznego :)

Pozdrawiam,  Ewa.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz