środa, 12 grudnia 2012

Bo nie mam się w co ubrać...

Czasami otwieram szafę i głośno przeklinam. Mówię cholera znów to samo rzeczy tyle, że mogłabym ubrać połowę moich koleżanek. Kręcę nosem i marudzę bo wszystko wydaje mi się już takie znajome, stare albo co gorsza niemodne... Wy też tak macie ???
Postanowiłam, że uporam się z tymi ciuchami. Myślę pewnego dnia nie no tego już za wiele ile ja tego mogę mieć. Szafy pękają w szwach więc postanowiłam, że wydam. No i tu był mój błąd...
Kilka dni później znalazłam w internecie przez przypadek jak w szybki sposób przerobić swoje stare
rzeczy, GENIALNE POLECAM !!!






















A tu krok po kroku znajdziesz instrukcję jak zamienić twoją starą koszulkę w modny ciuch ;-)

Zrób to sama
Koronkowa Fantazja

W takim razie drogie Panie czas otworzyć swoją szafę Życzę Udanej Zabawy

Pozdrawiam
E. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz