piątek, 18 lipca 2014

Joga, Yoga

Teraz z nowym tematem: Co myślicie o Jodze? Co raz częściej poszukuje czegoś co przyniesie mi spokoju, wewnętrzną harmonię. Poczynając od muzyki relaksacyjnej, biegania (które rozluźnia układ nerwowy i pozwala mi spokojnie zasnąć). Pomyślałam, że zaprzyjaźnie się z Jogą. O jodze katolicy wypowiadają się w ciężkich słowach. Ja uważam, że tylko łączenie jej z ideą innej religii może zagrażać i niekorzystnie wpływać na to co dzieje się w naszych głowach. We współczesnej jodze nie chodzi o religie, wiele stowarzyszeń odcina się od łączenia tych dwóch elementów, tłumacząc korzyści jakie niesie wykonywanie ćwiczeń Jogi. Wszystko ma na swoim celu dbanie o naszą kondycję, sprawne i zdrowe fizycznie ciało pozwala na spokój ducha, czyli kształtuję nasz rozwój emocjonalny jak i psychiczny w pozytywny nienachalny sposób. Więcej dowiecie się z mojego ulubionego serwisu. www.joga-joga.pl
Zapraszam również na nasz fanpage na facebook: https://www.facebook.com/Podajnia




 Zdjęcie zapożyczone z portalu www.joga-joga.pl


Serdecznie Polecam
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia,
Ewa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz