środa, 25 lutego 2015

Ozdoby Wielkanocne

Małymi krokami nadchodzi Wielkanoc, ja niestety w tym roku spędzę ją po za domem rodzinnym, bez moich bliskich. Pracuję jako opiekunka za granicą w związku z czym mam okazję doświadczyć jak spędzają Święta Ewangeliści. Dla mnie to coś ekscytującego, nowego. Wiem już jak wyglądają Święta Bożego Narodzenia 2013 roku miałam okazję je spędzić z poprzednią podopieczną. Jednak z pewnością nie obejdzie się jak przy każdych Świętach bez wykonywania ozdób świątecznych. Bardzo podobają mnie się proste propozycje, nie przesadzone i z klasą. Serdecznie polecam wam propozycję KOKON HOME. Mnie osobiście bardzo przypadła do gustu. Zajrzyj może przypadną do gustu również Tobie. Emotikon smile
Pozdrawiam, Wasza Ewa 



Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz